سه‌شنبه‌های تکریم مهمان شهید بدیل کیخا می‌شود
کد خبر: 3923042
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

سه‌شنبه‌های تکریم مهمان شهید بدیل کیخا می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد سیستان‌و‌بلوچستان گفت: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» امروز، ۲۵ شهریورماه میزبان خانواده شهید بدیل کیخا در شهرستان زهک از منطقه سیستان خواهد بود.

حجت‌الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد سیستان‌و‌بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» امروز، 25 شهریورماه میزبان خانواده شهید بدیل کیخا در شهرستان زهک از منطقه سیستان خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» طرحی است که به‌منظور ارج نهادن و تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین آشنایی فعالان کانون‌های مساجد با سیره شهدا، از دهم تیرماه در سطح کشور آغاز شده و در طول سال ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان با اشاره به اینکه این طرح در واقع به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود، بیان کرد: در این طرح، سه‌شنبه هر هفته، در خدمت خانواده یکی از شهدای استان خواهیم بود تا علاوه بر تفقد و دلجویی از این بزرگواران، با سبک زندگی و سجایای اخلاقی آن شهیدان بیشتر آشنا شده و آن را در سطح جامعه انعکاس دهیم.

پودینه اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا، ذخایر فرهنگی و اجتماعی و مبلغ فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی در کشور هستند؛ بنابراین با اجرای چنین طرح‌هایی، در واقع رسانه را در اختیار این عزیزان قرار می‌دهیم تا پیام شهدا را بهتر انتقال دهند.

یادآور می‌شود، شهید بدیل کیخا، متولد دی‌ماه 1342 در شهرستان زهک بود که در دوران دفاع مقدس‌ به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در مهرماه 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha