دروس قرآنی دوره متوسطه از شبکه قرآن پخش می‌شود
کد خبر: 3923449
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
با پیگیری ایکنا؛

دروس قرآنی دوره متوسطه از شبکه قرآن پخش می‌شود

دروس قرآنی دو مقطع متوسطه اول و دوم از 29 شهریورماه به جدول پخش مدرسه تلویزیونی ایران افزوده شد.

درس قرآن

پس از انتشار یادداشتی با عنوان حذف درس قرآن مقطع متوسطه در جدول پخش سیما روزگذشته در سایت ایکنا، روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما اعلام کرد، دروس قرآن و پیام‌های آسمانی دوره متوسطه اول و دوم با هماهنگی شبکه قرآن و اداره‌کل مقاطع مربوطه در وزارت آموزش و پرورش، به جدول پخش مدرسه تلویزیونی ایران افزوده شد.

به این ترتیب، دانش‌آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم می‌توانند از روز شنبه، 29 شهریورماه هر روز به جز جمعه‌ها، ساعت 16:30 الی ۱۷ دروس قرآن و پیام‌های آسمانی خود را به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما دریافت کنند.

علاوه بر این، همانطور که پیشتر نیز اعلام شده بود، دروس تخصصی مقطع متوسطه دوم در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی هر روز ساعت 15 تا 16:30 و جمعه‌ها ساعت 15 تا 17 پخش می‌شود.

مقطع ابتدایی پایه اول تا ششم شامل دروس قرآن و هدیه‌های آسمان نیز هر روز به جز جمعه‌ها ساعت 11 تا 12 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، مدرسه تلویزیونی ایران از 16 شهریورماه کار خود را در شبکه قرآن و معارف سیما با برنامه‌های آموزشی در دو نوبت صبح و عصرگاهی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه آغاز کرده و به تدریس دروس تخصصی رشته علوم و معارف اسلامی و قرآن و هدیه‌های آسمان دوره ابتدایی می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha