پذیرش 80 طلبه در مقطع کارشناسی در نمایندگی المصطفی در سوریه
کد خبر: 3924635
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

پذیرش 80 طلبه در مقطع کارشناسی در نمایندگی المصطفی در سوریه

معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در سوریه از پذیرش ۸۰ طلبه در مقطع کارشناسی خبر داد.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام غرباوی، معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی العالمیه در نشست هم اندیشی اساتید واحد برداران این نمایندگی در سوریه گزارشی از وضعیت و عملکرد آموزشی این واحد در سال گذشته ارائه کرد و افزود: با وجود شرائط دشوار پیش آمده در این برهه، نمایندگی سوریه موفق شد با مجوز معاونت آموزش و پس از برگزاری مصاحبه بر اساس استاندارد‌های المصطفی(ص) تعدادی از متقاضیان برادر و خواهر را در رشته تفسیر تطبیقی در مقطع دکتری و نیز در دو رشته کلام اسلامی و علوم قرآن در مقطع ارشد پذیرش کند.

وی به موفقیت نسبی فعالیت‌های آموزشی، علی رغم دشواری‌های پیش آمده از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مقطعی دروس حضوری طلاب در بخشی از نیمه دوم سال تحصیلی گذشته، اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد ۵۵ نفر از متقاضیان برادر و ۲۵ نفر خواهر در مقطع کارشناسی و پس از برگزاری مصاحبه و کسب امتیاز لازم برای سال جدید درسی پذیرش شده اند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین مهدوی مهر، نماینده جامعه المصطفی در منطقه شامات، طی سخنانی به ویژگی‌ها و بایسته‌های علمی و تربیتی اساتید بر اساس فرمایشات اهل بیت(ع) و لزوم توجه هر چه بیشتر ایشان به بُعد اخلاقی طلاب، اشاره کرد.

همچنین اساتید حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود درباره مسائل آموزشی و تربیتی طلاب پرداختند و نماینده المصطفی نیز به سئولات مطرح شده پاسخ داد.
یادآور می شود این نشست با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی لازم، برگزار شد.

انتهای پیام
captcha