برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در گلستان
کد خبر: 3925668
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان در گلستان

چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به‌صورت مجازی و غیرحضوری در گلستان برگزار می‌شود.

برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتانمهدی بیکی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد گلستان در گفت‌وگو با ایکنا، بیان‌ کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، ‌چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در ۲ مرحله استانی و کشوری به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد، این دوره از مسابقات از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقات در رشته‌های‌ مختلف اعم از تلاوت سوره نور و ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه، قرائت نماز ویژه بانوان و آقایان و مکبری و اذان ویژه آقایان در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

بیکی مهلت ثبت نام و بارگذاری آثار در سامانه را تا تاریخ ۳۰ آذرماه اعلام کرد و افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرا و ضبط اثر در منزل بلامانع است؛ اما در شرایط عادی، اجرا و ضبط در فضای مسجد، دارای اولویت است و امتیاز بیشتری دارد.

وی بیان کرد: هر فرد صرفاً در یک رشته و با ارسال یک اثر امکان شرکت دارد و لازم است شرکت‌کننده ضمن ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در یکی از کانون‌های مساجد فعال استان، تصویر پرسنلی و کارت ملی یا شناسنامه خود را در پروفایل خود بارگذاری کند.

بیکی با تأکید بر اینکه ضبط فیلم به‌صورت افقی، بی‌حرکت و بدون تدوین و حداکثر زمان اثر باید سه دقیقه با حجم حداکثر ۳۰ مگابایت باشد، گفت: فایل‌های ارسالی در همه رشته‌ها باید همراه با چهره شرکت‌کننده با رعایت پوشش اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند، یادآور شد: افرادی که در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان، سازمان اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش، بسیج، معاونت قرآن و عترت و سایر مسابقات طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ رتبه‌های اول تا سوم، ممتاز، عالی و شایسته تقدیر را کسب کرده‌اند و همچنین افرادی که در مرحله استانی مسابقات مذکور رتبه اول را به دست آورده باشند، نمی‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha