بالا بردن تاب‌آوری مردم؛ راهکاری برای مقابله با کرونا
کد خبر: 3929052
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

بالا بردن تاب‌آوری مردم؛ راهکاری برای مقابله با کرونا

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «مقاومت فعال، تاب‌آوری حیرت‌انگیز و ایران قوی» است، گفت: شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن جدا از پدافند غیرعامل نیست و هر شهری که بتواند تاب‌آوری مردم را بالا ببرد دچار بحران نخواهد شد.

بالا بردن تاب‌آوری مردم؛ راهکاری برای مقابله با کرونابه گزارش ایکنا از همدان، مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد، امروز 22 مهرماه، در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان که با حضور مدیر کل مدیر کل پدافند غیرعامل استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل پدافند غیرعامل در کشور ارائه راهکارهای مناسب برای مواجهه با بحران‌ها و بلاهای طبیعی و غیرطبیعی بود.
وی بابیان اینکه باید در نظر داشت برنامه‌های پدافند غیرعامل به نحوی سازمان‌یافته باشد که در زمان بحران دچار مشکل نشویم، افزود: تأییدیه نماینده پدافند غیرعامل قبل از شروع پروژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.
درویشی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته پدافند غیرعامل «مقاومت فعال، تاب‌آوری حیرت‌انگیز و ایران قوی» است که از ۵ تا ۱۲ آبان ماه در کمیته‌های مختلف این کارگروه و در سطح شهر عنوان می‌شود.
وی ادامه داد: شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن جدا از پدافند غیرعامل نیست و هر شهری که بتواند تاب‌آوری مردم را بالا ببرد دچار بحران نخواهد شد.
حمید پورحسینی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه عمل به مصوبات و دستورالعمل‌های پدافند غیر عامل برای همه دستگاه‌ها لازم الجرا است، تاکید کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص توجه به دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل از سوی استانداری همدان پیگیری می‌‍شود.
وی در ادامه شیوه نامه هفته پدافند غیر عامل را در اختیار اعضای جلسه قرار داد و تاکید کرد: ایجاد زیر ساخت‌ها بسیار مهم و انجام رزمایش بررسی خروجی‌های اضطراری شهرستان باید صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha