ثبت‌نام از قاریان برای شرکت در جشنواره تلاوت‌ مجلسی زنجان
کد خبر: 3930230
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

ثبت‌نام از قاریان برای شرکت در جشنواره تلاوت‌ مجلسی زنجان

مدیر موسسه دارالقرآن زنجان از ثبت‌نام قاریان ممتاز برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 30 مهرماه فرصت دارند که آمادگی خود را اعلام کنند.

ثبت‌نام از قاریان برای شرکت در جشنواره تلاوت‌ مجلسی زنجانولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، به برگزاری پانزدهمین دوره تلاوت‌های مجلسی اشاره و اظهار کرد: فراخوان این جشنواره به قاریان ممتاز ارسال شده که آیا مایل هستند تلاوت خود را برای دریافت آرای مردمی به اشتراک بگذارند و تا 30 مهرماه فرصت دارند که پاسخ فراخوان را بدهند.

وی با اشاره به اینکه 6 نفر می‌توانند در جشنواره تلاوت مجلسی به تلاوت بپردازند، بیان کرد: اگر بیش از 6 نفر برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کنند، داوری اولیه انجام خواهد شد و از بین آن‌ها افرادی که امتیاز بیشتری کسب کنند جواز حضور را دریافت خواهند کرد و اگر تعداد کمتر باشد همان افراد به عنوان شرکت‌کننده تلقی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان حضور مردم در سالن به شیوه سال‌های گذشته وجود ندارد، ادامه داد: برای رفع این چالش با صدا و سیما رایزنی شده تا روز پنجشنبه، 8 آبان‌ماه تلاوت قاریان ضبط و این برنامه در 17 ربیع‌الاول از شبکه اشراق پخش می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سامانه پیامکی رای خود را به قاری مورد نظر اعلام کنند.

مدیر موسسه دارالقرآن زنجان یادآور شد: افرادی که بیشترین امتیاز را از آرای مردمی و داوران کسب کنند به مرحله منطقه‌ای و کشوری راه می‌یابند. قاریانی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09191418041 و 33449944 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در کیفیت برگزاری چهاردهمین جشنواره تلاوت مجلسی جزو استان‌های تراز اول بود و بین 5 استان نخست جای گرفت، تصریح کرد: به همین دلیل پیشنهاد میزبانی مرحله منطقه‌ای پانزدهمین دوره این جشنواره به زنجان داده شده است.

رحیمی یادآور شد: سال گذشته حدود 700 نفر از مردم در زمان اجرای این برنامه در دارالقرآن حضور یافتند. امسال هم روز پخش برنامه تلویزیونی به 20 نفر از کسانی که در رای‌گیری شرکت کنند، به قید قرعه کارت هدیه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha