برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از سوی جهاددانشگاهی در فارس
کد خبر: 3930861
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از سوی جهاددانشگاهی در فارس

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان فارس از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تأمین اجتماعی توسط جهاد دانشگاهی با رقابت ۱۰۴۲ نفر در چهار حوزه در شیراز و داراب خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین سازمان تأمین اجتماعی امروز، 2 آبان‌ماه در چهار حوزه در شهرهای شیراز و داراب توسط جهاد دانشگاهی فارس با رعایت کامل کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس در حاشیه این آزمون اظهار کرد: این آزمون جهت تصدی پست‌های این شرکت در گروه‌های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین‌نویس، بایگان و...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

وی، تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون را 1042 نفر اعلام کرد و گفت: شرکت‌کنندگان صبح امروز در چهار حوزه شیراز و داراب متشکل از 417 نفر زن و 427 نفر مرد در دو حوزه امتحانی شیراز و 121 نفر زن و 77 نفر مرد نیز در دو حوزه امتحانی شهرستان داراب به رقابت پرداختند.

بابایی گفت: با مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعلام بلامانع بودن برگزاری آزمون، این آزمون با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت همزمان در سراسر کشور، در استان فارس نیز امروز، جمعه دوم آبان ماه ۹۹ برگزار شد.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: نتایج آزمون نیمه دوم آبان‌ماه از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha