خط قرمز دستگاه قضا و پلیس، آسایش مردم است
کد خبر: 3931652
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

خط قرمز دستگاه قضا و پلیس، آسایش مردم است

دادستان داراب با بیان اینكه دستگاه قضا و پلیس در اجرای قانون مكمل یكدیگرند، گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برقراری عدالت و امنیت در جامعه و کسب رضایت شهروندان را اولویت كاری خود قرار داده و با کسانی که بخواهند آسایش مردم را سلب کنند، برخورد قاطع خواهند كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، جابر نظافت، دادستان داراب امروز، 6 آبان‌ماه در جمع كاركنان انتظامی این شهرستان با بیان اینكه پلیس و دستگاه قضا در اجرای قانون مكمل یكدیگر هستند، گفت: وظیفه ما برخورد قانونی با مجرمان است و نیروی انتظامی در این میان جلودار و در وسط میدان قرار دارد.

وی افزود: تلاش پلیس بر هیچ‌کس پوشیده نیست و حاصل این موضوع برقراری امنیت پایدار در جامعه است و دستگاه قضائی در این خصوص با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.

دادستان داراب بیان كرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برقراری عدالت و امنیت در جامعه و کسب رضایت شهروندان را اولویت كاری خود قرار داده و با کسانی که بخواهند آسایش مردم را سلب کنند، برخورد قاطع خواهند كرد.

نظافت، حفظ حقوق شهروندی را دغدغه خود بیان کرد و افزود: همچنان‌که در دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و قانون حفظ حقوق شهروندی و احترام به آزادی‌های مشروع نیز آمده است، همه ما مکلف به رعایت حقوق شهروندی هستیم.

این مقام قضائی تصریح کرد: وظیفه واگذارشده به پلیس جزو سنگین‌ترین مسؤلیت‌ها در بین ادارات و سازمان‌های دولتی بوده و وظیفه همه نهادها و ارگان‌ها این است که تعامل سازنده‌ای با پلیس داشته تا این نیروی خدمتگزار بتواند روز به روز به اهداف خود نزدیکتر شود.

علیرضا نوشاد، فرمانده نیروی انتظامی داراب نیز در این دیدار از تعامل و همکاری خوب دستگاه قضائی با نیروی انتظامی قدردانی كرد و از آن مجموعه خواست بیش از پیش پلیس را در برقرای نظم و امنیت یاری دهند.

انتهای پیام
captcha