نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف گناباد تجلیل شدند
کد خبر: 3933385
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

نفرات برتر مسابقات قرآن اوقاف گناباد تجلیل شدند

نفرات برتر مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام حسن تقوی‌مند، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد، 15 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و در راستای حفظ سلامتی متسابقان و عدم انتقال بیماری، چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف پس از هماهنگی با مرکز استان، امسال برای اولین بار به صورت ویدئو کنفرانس و استقرار هیئت‌داوران در استان و ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان در شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد با بیان اینکه جلیل از نفرات برتر این دوره از مسابقات با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه، به‌صورت حضوری در محل این اداره انجام شد، گفت: در رشته قرائت ترتیل، امیرحسین اخروی، رسول پورعباس نوقابی و محمدعلی اصغری به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: سعید رضایی کاخکی در رشته حفظ کل، علیرضا غفوری بیلندی در رشته حفظ پنج جزء و امیرحسین اخروی در رشته اذان حائز رتبه برتر شدند. همچنین طاهره نساییان زیرجانی در رشته حفظ کل قرآن، زهرا زحمتکش بیلندی و طاهره گرامی نوقابی در رشته  حفظ 20 جزء و زهرا مؤمنی در رشته 10 جزء تقدیر شدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد بیان کرد: زینب حسین‌زاده و طاهره کامران در رشته حفظ 5 جزء، فاطمه زهرا ندافی و زهرا سپاسی در رشته قرائت حائز رتبه های برتر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات شدند.

مهدی تسلیمی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۹
0
0
عالی بود
captcha