نشست «بازخوانی مطالبات مقام معظم رهبری از حوزویان» برگزار می‌شود
کد خبر: 3934063
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

نشست «بازخوانی مطالبات مقام معظم رهبری از حوزویان» برگزار می‌شود

نشست «بازخوانی مطالبات مقام معظم رهبری از حوزویان در سفر ۱۰ روزه به شهر مقدس قم» با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد برگزار می‌شود.

نشست «بازخوانی مطالبات مقام معظم رهبری از حوزویان» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، مقام معظم رهبری در تاریخ  ۲۷ مهرماه ۱۳۸۹ در سفر به شهر مقدس قم افق‌هایی نو در مسیر رشد و تعالی این استان ترسیم فرمودند؛ ایشان ضمن تبیین جایگاه محوری شهر مقدس قم به ویژه حوزه‌های علمیه مطالباتی در راستای پیشبرد اهداف کلان انقلاب اسلامی در سطح داخل و خارج مطرح کردند.

با گذشت 10 سال از آن سفر مبارک، مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت به بازخوانی مطالبات معظم‌له به ویژه مطالبات معطوف به جامعه حوزوی و مدیران ارشد پرداخته است و در این راستا بنا دارد با دعوت از مدیران ارشد حوزه علمیه و در قالب برگزاری نشست‌هایی، میزان تحقق مطالبات مطرح شده مقام معظم رهبری را مورد بررسی و کنکاش قرار دهد.

نخستین نشست از این مجموعه نشست‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه‌های علمیه برگزار، روز دوشنبه، 19 آبان‌ماه، ساعت 19 با حضور اساتید و نخبگان حوزوی در مؤسسه مطالعات و بررسی‌های راهبردی بعثت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha