اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3935370
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی

استاندار خراسان رضوی بر اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد و گفت: کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان صاحب نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تشکیل شود.

افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید اقناع شودبه گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم کنترل هرچه بیشتر محدودیت‌ها در راستای پیشگیری از کرونا، اظهار کرد: باید همه تلاش خود را در استان برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به کار گیریم.

استاندار خراسان رضوی بر تشکیل کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان صاحب نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت روزانه و هفتگی گزارشی از آمار مبتلایان و تحلیل خود را از وضعیت استان ارائه کند.

معتمدیان با اشاره به استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، افزود: افکار عمومی باید به نحو کافی در این رابطه اقناع و اطلاع‌رسانی کامل صورت گیرد. اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پیشگیرانه، تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا است که باید رعایت آن برای مردم تسهیل و در این زمینهف تیم‌های بازرسی و نظارتی بیشتری تشکیل شود.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جامعه، با ناقضان پروتکل‌ها و متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام
captcha