رقابت 200 متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآنی مشکات
کد خبر: 3936196
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱

رقابت 200 متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآنی مشکات

رقابت مرحله نهایی مسابقات قرآنی مشکات با حضور 200 متسابق از صبح امروز، 29 آبان در البرز آغاز شد.

رقابت 200 متسابق در مرحله نهایی مسابقات قرآنی مشکات

حجت الاسلام محمد گرمسیریان، دبیر اجرایی مسابقات قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مسابقات قرآن «مشکات» برای دومین سال متوالی به‌ منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و فراهم‌آوردن زمینه‌ انس بیش از پیش با قرآن به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مشکات و با همکاری دفتر امام جمعه کوهسار ویژه استان‌های تهران و البرز برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل و قرائت تحقیق و ترتیل در مقاطع سنی زیر ۱۶ سال پسران و دختران و بالای ۱۶ سال آقایان و بانوان برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: ثبت‌نام این مسابقات طی مهرماه سال جاری انجام شد و مرحله مقدماتی از هفتم تا ۱۴ آبان‌ماه ادامه داشت که در این مرحله هزار نفر با هم به رقابت پرداختند.

گرمسیریان گفت: سرانجام پس از برگزاری مرحله مقدماتی، 200 نفر شامل 90 متسباق آقا و 110 متسابق خانم به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: مسابقات مرحله نهایی به صورت تلفنی و برخط روزهای 30 آبان و یکم آذر(ویژه بانوان) برگزار می‌شود و مسابقات آقایان نیز امروز ، 29 آبان از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 21 ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: داوری این مسابقات از سوی اساتید بین‌المللی از جمله سیدمحسن موسوی‌بلده، شهریار پرهیزکار، محمدحسین سبزعلی، امیر آقایی، عباس امام‌جمعه و مهدی قره‌شیخلو و خانم‌ها شیرازی، عزیزی، جلالی و ماندگارمهر برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: به برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه جوایزی ویژه و به نفرات سوم تا دوازدهم نیز کارت هدیه صد هزار تومانی اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha