برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن دهه فجر با حضور رئیس‌جمهور
کد خبر: 3938525
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
به صورت مجازی /

برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن دهه فجر با حضور رئیس‌جمهور

بیست‌وچهارمین مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از 18 برگزیده و حضور مجازی رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن دهه فجر با حضور رئیس‌جمهورمحمدرضا پورمعین، مدیرعامل انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بیست‌وچهارمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم دوسالانه برپا شود، اظهار کرد: حدود 18 نفر از میان جمع نخبگان، فرهیختگان و برگزیدگان خدمت به ساحت قرآن کریم، در رشته‌های حفظ، قرائت، پژوهش، ترجمه و تفسیر، هنر و سینما، خوشنویسی، مدیریت، مدرسان و داوران مسابقات قرآن کریم انتخاب شده‌اند.

پورمعین با بیان اینکه مقرر بود تا بیست‌وچهارمین دوره مراسم تجلیل از خادمان قرآن، امسال در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی کشور مقدور نشد، افزود: بیست‌وچهارمین دوره با حضور برگزیدگان و اهدای جوایز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور مجازی ریاست محترم جمهور اجرا خواهد شد.

چگونگی انتخاب برگزیدگان به همراه زمان برگزاری و اسامی منتخبان، متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha