اعلام زمان پخش رقابت نمایندگان هرمزگان در مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3939170
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

اعلام زمان پخش رقابت نمایندگان هرمزگان در مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان از اعلام زمان پخش مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف خبر داد و گفت: اجرای شرکت‌کنندگان هرمزگان در ساعت 13 لغایت 17 روز 21 آذرماه از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود.

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: مسابقات قرآن اوقاف در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله کشوری در بخش خواهران به‌صورت آنلاین به رقابت پرداختند و در بخش برادران، اجرای شرکت‌کنندگان در صداوسیمای مراکز استان‌ها ضبط و برای سازمان ارسال شد.

وی افزود: پخش اجراهای ضبط شده و داوری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف، بخش برادران از امروز، 15 آذرماه آغاز شده و تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت. این مسابقات هر شب ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: استان هرمزگان در این مرحله از مسابقات 4 نماینده شامل آقایان یوسف جعفرزاده در رشته قرائت، داوود شهابی در رشته حفظ کل، عبدالرحمان نیک‌خواه در رشته ترتیل و عبدالله صمدیان در رشته حفظ ۲۰ جزء دارد.

رنجبر با اشاره به اینکه در روز ۲۰ آذر‌ماه این مسابقات در ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰ و در تاریخ ۲۱ آذرماه پخش مسابقات از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود، افزود: اجرای شرکت‌کنندگان استان هرمزگان در ساعت 13 لغایت 17 روز 21 آذرماه از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش می‌شود.

رنجبر اضافه کرد: اختتامیه مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف به همراه اعلام نفرات برگزیده در ساعت 19:30 لغایت 20:30 جمعه، 21 آذرماه از شبکه قرآن سیما و رادیو قرآن پخش خواهد شد و  برگزیدگان به مرحله بین‌المللی این مسابقات راه میابند.

وی در پایان بیان کرد: استان هرمزگان در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی در مسابقات کشوری قرآن داشته و با توجه به شرایط سختی که مسابقات امسال به دلیل غیرحضوری بودن داشت، امیدواریم نمایندگان این استان بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

انتهای پیام
captcha