اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی پویا
کد خبر: 3939326
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی پویا

دبیر «مسابقه کتابخوانی پویا»، از پایان دومین دوره این مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» و معرفی برندگان خبر داد.

پایان دومین دوره مسابقه کتابخوانی پویا با معرفی برندگانبه گزارش ایکنا؛ امین زینلی، دبیر مسابقه کتابخوانی پویا با اشاره به اینکه ۷۷۱۰ نفر در این دوره از مسابقه کتابخوانی پویا شرکت کردند، گفت: از بین شرکت‌کنندگان این مسابقه، ۳۶۷۲ نفر به تمامی سؤالات پاسخ صحیح دادند و مجوز شرکت در قرعه‌کشی نهایی را کسب کردند. 
 
وی افزود: برای دومین دوره مسابقه کتابخوانی پویا ۱۰ جایزه ۴ میلیون‏ ریالی، دو جایزه ۱۰ میلیون‏ ریالی و دو جایزه ۲۰ میلیون‏ ریالی برای برندگان در نظر گرفته شده بود که با انجام قرعه‌کشی به برندگان اهدا شد.
 
زینلی درباره ادامه این مسابقه کتابخوانی گفت: بنابر اعلام نشر جمال در دومین دوره، ۲۰ هزار نسخه از کتاب «پیامبر و قصه‌هایش» تولید و توزیع شده است و سومین دوره مسابقه کتابخوانی پویا نیز از 20 آذر با محوریت کتاب «مسابقه کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» نوشته کلر ژوبرت و با همکاری انتشارات به‌نشر برگزار خواهد شد.
 
اسامی برندگان دومین دوره این مسابقه به شرح ذیل است:
 
برندگان جایزه ۲۰ میلیون‌ریالی شامل امیرطا‌ها اصغریان، ۱۳ ساله از شهرکرد، دلنیا سبزی، ۷ ساله از اراک، برندگان جایزه ۱۰ میلیون‌ریالی، امیرعلی جوکار، ۹ ساله از کهگیلویه و بویراحمد، باران اصلی‌بیگی، ۵ ساله از بوئین زهرا هستند. مریم رونده، ۱۲ ساله از خوسف خراسان جنوبی، امیرحسین دهقانی اشکذری، ۱۰ ساله از اشکذر یزد، مهرسا سهرابی، ۵ ساله از بوشهر، مبینا سعیدفر، ۸ ساله از دزفول، مهنا یزدانی، ۷ ساله از کوهپایه اصفهان، سجاد بهروزیان، ۱۰ ساله از پرند، علی غلامپور، ۱۰ ساله از اصفهان، فاطمه دانش‌پژوه، ۱۰ ساله از تبریز، پوریا کسروی، ۱۰ ساله از مشهد مقدس و امیرعلی سرگزی، ۹ ساله از مشهد مقدس برندگان جایزه ۴ میلیون‌ریالی هستند.
 
یادآور می‌شود؛ مسابقات کتابخوانی پویا با همکاری شبکه کودک و مرکز رسانه‌ای شیرازه برگزار می‌شود و در هر دوره، یک کتاب به مخاطبان شبکه کودک معرفی خواهد شد.
انتهای پیام
captcha