نقش مهم موسسات خیریه در خدمات‌رسانی به جامعه
کد خبر: 3941107
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

نقش مهم موسسات خیریه در خدمات‌رسانی به جامعه

مدیر عامل موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) اردبیل گفت: موسسات خیریه نقش تاثیرگذاری در خدمات‌دهی و دستگیری و حمایت از نیازمندان دارند و در شرایط کرونایی در ارائه خدمات به افراد بی‌بضاعت پیشگام بوده‌اند.

موسسات خیریه نقش مهمی در خدمات رسانی جامعه دارندفتح‌اله طلوعی، مدیر عامل موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، به تشریح اهداف موسسه پرداخت و گفت: اهدای کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، دستگاه فشار سنج بیمارستانی، سه دستگاه پالس لوکسی متر، بیش از ۳ هزار ماسک و سایر تجهیزات پزشکی به بخش کرونای بیمارستان شهدا استان، از جمله اموراتی بوده که انجام شده است.

وی بیان کرد: تسهیل روند خدمات دهی اداری برای توسعه فعالیت‌های موسسه از جمله توسعه کارگاه دستگاه ضدعفونی کننده تمام اتوماتیک در اولویت بوده و در این زمینه پیشرفت کار از دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.

مدیر عامل موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) اردبیل، با اشاره به مرکز نگهداری از زنان بدسرپرست، ارایه خدمات مشاوره و ایجاد فرصت اشتغال برای آنان را حرکتی خوب و ارزشمند در اردبیل عنوان کرد و گفت: زنان بی سرپرسـت، بـه عنـوان بخش باارزشی از شـهروندان جامعه، حق داشـتن زندگـی بـا کیفیـت زیر سـایه امنیت و عدالـت اجتماعی و بـه دور از نگرانی و تهدید را دارنـد.

طلوعی ضمن ارائه گزارش عملکرد و فعالیت‌های موسسه و معرفی مراکز وابسته به موسسه خیریه، تصریح کرد: شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)، مرکز مهر حضرت زینب(س) (خانه امن)، مرکز حمایت از کوتاه قامتان استان اردبیل و نیز مرکز مددکاری و اشتغال، حمایت معنوی از این موسسه در راستای توسعه بخش‌های مختلف آن است.

وی خاطر نشان کرد: موسسات خیریه نقش تاثیرگذاری در خدمات دهی و دستگیری و حمایت از نیازمندان دارند و در شرایط کرونایی در ارائه خدمات به افراد بی بضاعت پیشگام بوده است. موسسات خیریه در کشور‌های توسعه یافته نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت زندگی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر دارند، به‌گونه‌ای که این سازمان‌ها نقش بازو‌های قدرتمند دولت را در حمایت از این اقشار ایفا می‌کنند.

مدیر عامل موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار(ع) اردبیل، تاکید کرد: نقش مشارکت مردمی و سازمان‌های خیریه در بهبود و ارتقای سطح زندگی اقشار آسیب‌پذیر حائز اهمیت است و سبب افزایش همدلی و همکاری در میان افراد جامعه می‌شوند.

انتهای پیام
captcha