تهیه ۶ هزار جزوه آموزشی ویژه دانش آموزان مراوه‌تپه
کد خبر: 3942449
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

تهیه ۶ هزار جزوه آموزشی ویژه دانش آموزان مراوه‌تپه

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به شرایط کنونی که امکان آموزش مجازی در منطقه مراوه‌تپه وجود ندارد، تعداد ۶ هزار کاربرگ و جزوه آموزشی برای دانش آموزان این منطقه تهیه شده است تا خللی در تحصیل آنها ایجاد نشود.

خدمت رسانی به مردم رسالت ذاتی سپاه استبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم «متمرکز تهیه و توزیع جزوات کمک آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق فاقد زیرساخت مخابراتی» که امروز یکم دی در مراوه تپه برگزار شد، گفت: ما در سپاه هرجا احساس کنیم زندگی مردم با مشکلات روبرو می شود وارد میدان خواهیم شد زیرا باور داریم با مردم مفهوم پیدا کرده و فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

وی اظهارکرد: پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن وظیفه قانونی سپاه است و خدمت رسانی به مردم رسالت ذاتی است. امروز ملاک، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان در هر جای عالم است و قومیت، مذهب و گرایش سیاسی کسی برای ما مطرح نیست.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه گفت: فرزندان مبادا گمان کنید چون در مناطق مرزی زندگی می‌کنید نمی‌توانید کاری کرده و حماسه‌ای رقم بزنید چراکه همه ما معتقدیم شما آینده‌سازان این کشور هستید و فردای ایران برای شماست.

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی در پایان، گفت: در شرایط کنونی که امکان آموزش مجازی در این منطقه نیست تعداد ۶ هزار کاربرگ و جزوه آموزشی برای ۶ هزار دانش آموز این منطقه تدارک دیده‌ایم تا خللی در تحصیل آنها ایجاد نشود.

انتهای پیام
captcha