کاری کردیم کارستان/ نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم
کد خبر: 3942675
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
قائم‌مقام معاون صدای رسانه ملی:

کاری کردیم کارستان/ نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم

شاهید مظفری گفت: شبکه‌های رادیویی معاونت صدا در این حوزه کاری کردند کارستان ولی می‌دانم که نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم و می‌دانیم که عظمت، منزلت و رنج این عزیزان به طور کامل منعکس نشده است.

به گزارش ایکنا، شاهید مظفری؛ قائم‌مقام معاون صدای رسانه ملی گفت: به تمام پرستاران، پزشکان و کادر درمان تبریک و خدا قوت می‌گویم. اگرچه ما رسانه‌ای‌ها سعی کردیم با تمام کسانی که در خط مقدم این حرکت عظیم‌، مستحکم و صبورانه ایستاده‌اند همراهی کنیم ولی می‌دانم که نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم و می‌دانیم که عظمت، منزلت و رنج این عزیزان به طور کامل منعکس نشده است.

وی افزود: هم پیامبر اسلام و هم رئیس مذهبمان امام جعفر صادق (ع) اشاره می‌کنند اگر کسی شبی یا روزی در کنار بیماری سپری کند و در جهت صحت او تلاش کند و اگر قدمی در جهت رفع بیماری و کاهش آلام آنها بردارد، گویی تازه متولد شده است. همچنین در همین راستا حضرت مسیح (ع) می‌فرماید: هر کس سه بار متولد نشود به ملکوت آسمان‌ها راه نمی‌یابد.

مظفری ادامه داد: شبکه‌های رادیویی معاونت صدا در این حوزه کاری کردند کارستان و انصافاٌ خوش درخشید. ما برنامه‌های بسیار زیاد و متنوعی در رادیو سلامت، رادیو اقتصاد و رادیو ایران و همین طور شبکه‌های دیگر داشتیم اما برنامه‌هایی که واقعیت و هویت اصلی رادیو را به عنوان یک رسانه گرم به منصه ظهور گذاشت برنامه «خدا قوت» بود.

مظفری تصریح کرد: از اولین برنامه خدا قوت که در بیمارستان مسیح دانشوری هم نفس با عزیزانمان و مبارزان حوزه سلامت و کادر درمان شروع شد و عزیزانمان را بدرقه کرد تا در سراسر کشور به بیمارستان‌های مربوط به این موضوع سرکشی کنند و خسته نباشید و خدا قوت به کادر درمان بگویند تا امشب که به صورت ویژه از آنها تقدیر شد در کنار کادر درمان بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: رسانه رادیو در این مقطع پویش‌های مختلفی را توسط شبکه‌های مختلف رادیویی برگزار کرد. پویش‌هایی مثل من ماسک می‌زنم و پویش‌هایی که با نگاه همدردی و همراهی مومنانه، مردم عزیز ایران را همراه کرد.

انتهای پیام
captcha