«چهل روز پس از حاج قاسم» منتشر شد
کد خبر: 3942919
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
توسط سیمای شرق

«چهل روز پس از حاج قاسم» منتشر شد

نخستین کتاب درباره وقایع‌نگاری رخداد‌های بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی با عنوان «چهل روز پس از حاج قاسم» به همت انتشارات سیمای شرق منتشر شد.

سیمای شرق «چهل روز پس از حاج قاسم» را منتشر کردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای‌شرق، کتاب «چهل روز پس از حاج‌قاسم» به قلم اسماعیل رمضانی به روایت دقیق و لحظه به لحظه چهل روز پس از شهادت سرداری می‌پردازد که به تعبیر خودش و این کتاب کاهش درجه پیدا کرد و «سرباز» شد.

در سطر‌های آغازین این کتاب می‌خوانیم: جمعه؛ ۱۳ دی‌ ۱۳۹۸ روزی تلخ بـود. بسیاری از ایرانیان وقتی از خواب نوشین بامداد رحیل بیدار شدند، تلخی شهادت مردی دوست‌داشتنی را چونان صبحانه‌ای اجباری در دهانشان حس کردند. او رفت وقتی همه در خواب ناز بودند. حالا کلمات در دهان همه سخت می‌چرخد که به جای حاج قاسم سلیمانی بگویند: سردار شهید قاسم سلیمانی.

در «چهل روز پس از حاج قاسم؛ روایت سرداری که سرباز شد» اتفاقات و رویداد‌های آن روز‌های پرتب‌و‌تاب در سه فصل و با جزییات دقیق به نگارش درآمده است، روز‌هایی که از جمله مهمترین دوران‌های تاریخ معاصر بود. این کتاب در سه فصل «سرداری که سرباز شد»، «آه از غمی که تازه شود با غمی دگر» و «قاسم هنوز زنده است» به روایت آن روز‌های پر تب‌و‌تاب می‌پردازد.

سیمای شرق «چهل روز پس از حاج قاسم» را منتشر کرد

این کتاب را انتشارات سیمای شرق در ۲۸۶ صفحه و به قیمت ۵۸ هزارتومان منتشر کرده است و به‌زودی مراسم رونمایی از آن برگزار خواهد شد.

امکان دریافت نسخه الکترونیکی این کتاب در پلتفرم کتابخوان «طاقچه» وجود دارد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نسخه فیزیکی آن با شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند یا از طریق مراجعه به سایت دیجی‌کالا این کتاب را به صورت اینترنتی سفارش دهند.

انتهای پیام
captcha