سالنامه شهیدان سلیمانی و کاظمی منتشر شد
کد خبر: 3942994
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

سالنامه شهیدان سلیمانی و کاظمی منتشر شد

سالنامه یادگار ۱۴۰۰ مزین به عکس و خاطرات زیبا از شهدای مدافعان حرم، شهدای شاخص دفاع مقدس به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

یادگار ۱۴۰۰ با محوریت حاج قاسم سلیمانی منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نشر شهید کاظمی؛ سالنامه «یادگار» یک سالنامه محتوایی است که اسم آن برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار شهید حاج احمدکاظمی است که می‌فرمایند: «ایشان از یادگاران دفاع مقدس بودند. این فرمانده شجاع و متدین و غیور از یادگار‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس و در شمار برجستگان آن حماسه بی‌نظیر بود. تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کار‌های بزرگی انجام داده و او بار‌ها تا مرز شهادت پیش رفته بود. آرزوی جان باختن در راه خدا در دل او شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کار‌های بزرگ پیشقدم می‌گشت. اکنون او به آرزوی خود رسیده و خدا را در حین انجام دادن خدمت ملاقات کرده است.»
 
این سالنامه اثری متفاوت است که با محوریت شهید حاج احمدکاظمی و یار دیرینه‌اش حاج قاسم سلیمانی تولید و منتشر شده است و شامل قطعه عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای هسته‌ای و متن وصیت‌نامه سردار دل‌ها است. یادگار، در کنار محتوای غنی، از ظاهری جذاب و زیبایی خاصی نیز برخوردار است.
 
سالنامه یادگار ۱۴۰۰ در قطع رقعی در ۲۵۴ صفحه با جلد گالینگور به صورت دورنگ به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه این اثر می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا درگاه اینترنتی manvaketab.ir و همچنین ارسال کلمه «یادگار» به سامانه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha