توزیع ۱۲۰۰ بسته فرآورده گوشتی بین نیازمندان گلستان
کد خبر: 3943585
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
به همت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد انجام شد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته فرآورده گوشتی بین نیازمندان گلستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان از توزيع يک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بين نيازمندان استان خبر داد.

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت توسط کانون‌های مساجد بین نیازمندان گلستانمهدی بیکی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان، در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، اظهار کرد: یک هزار و 200 بسته گوشت به وزن یک هزار و 800 کیلوگرم از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان آماده  و میان یک هزار و 200 خانواده نیازمند استان توزیع می‌شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان، هدف از این کار خداپسندانه را کمک به نیازمندان و توزیع فرهنگ انفاق بین جامعه بیان کرد و افزود: از آنجایی که عدم توجه به خانواده‌های نیازمند به ویژه در این ایام باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیاری شده است، بنابراین بسته‌ها بین خانواده‌های کم برخوردار در حاشیه شهرها و روستاهای استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار بسیاری از شغل‌های غیر ثابت، خیران بیشتر از همیشه به فکر نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار هستند.

بیکی با تأکید بر اینکه باید فرهنگ انفاق و کمک به همنوع را در جامعه گسترش دهیم، گفت: این اقدام خوب کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد باعث ترویج فرهنگ انفاق در جامعه می‌شود که باید با کمک خیران این اقدامات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha