تقدیر آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی
کد خبر: 3944301
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

تقدیر آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی از دانشمند علوم قرآنی

مرجع عالیقدر شیعیان طی تماس تلفنی با دانشمند محترم، حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر سیدمحمدباقر حجتی، از فعالیت‌های قرآنی ایشان، تجلیل و تقدیر فرمودند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی، معظم له طی تماس تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیدمحمدباقر حجتی، از فعالیت‌های قرآنی ایشان، تجلیل و تقدیر کرد.

معظم له، ترویج و نشر معارف نورانی قرآن را از مهمترین اقداماتی برشمرد که جهت معرفی اسلام و شیعه و همچنین نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم‌السلام لازم است.

ایشان، نوشتن در عرصه قرآن و احادیث را از توفیقات بزرگی برشمرد که نصیب برخی انسان‌ها می‌شود و باید با تلاش و سعی بیشتر جهت ترویج این تعالیم حیات‌بخش، قدردان این نعمت الهی بود.

مرجع عالیقدر با تجلیل از آثار مکتوب و فعالیت‌های فرهنگی چهره ماندگار علوم قرآن و حدیث، حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حجّتی، اقدامات او را در معرّفی قرآن این کتاب سعادت‌بخش زندگی، بسیار قابل تقدیر دانست.

حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی، در پایان این تماس تلفنی، برای سلامتی و توفیقات روزافزون این نویسنده، دعا فرمودند.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین حجّتی، با ارائه گزارشی مختصر از دیگر فعالیت‌های قرآنی حدیثی خود، ضمن تشکر وافر از اینکه مرجعیت شیعه، قدردان فعالیت‌های قرآنی حدیثی محققان و پژوهشگران است، سلامتی و طول عمر با عزّت معظم له را از خداوند متعال مسئلت نمود.

انتهای پیام
captcha