فراخوان برندهای فعال در حوزه صنایع‌ دستی ایرانی منتشر شد
کد خبر: 3945928
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

فراخوان برندهای فعال در حوزه صنایع‌ دستی ایرانی منتشر شد

معاون صنایع دستی، وزارت میراث فرهنگی از انتشار فراخوان برند‌های فعال در حوزه صنایع‌ دستی ایرانی خبر داد.

فراخوان برندهای فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی منتشر شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پویا محمودیان، معاون این وزارتخانه  از انتشار فراخوان برند‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی خبر داد و افزود:‌ برندسازی در جهان امروز یکی از اصول حیاتی و محوری توسعه تجارت و بازاریابی تولیدات محسوب می‌شود، به نحوی که اصطلاح برند به خودی خود حاوی مفاهیم کیفیت، اعتبار، خدمات، حیثیت و مانند آن‌هاست

وی افزود: برند مقبول با کسب و کار موفق ترادف معنایی یافته است. صنایع‌دستی نیز از این قاعده مستثنا نیست و تعدد و تنوع برند‌ها در آن، نشانه رونق شبکه تولید، توزیع و فروش و حتی صادرات این هنر‌صنعت گران‌قدر تاریخی و فرهنگی ایران است.

محمودیان اظهار کرد:‌ معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام به انتشار فراخوان جذب برند‌های فعال در صنایع‌دستی ایرانی کرده است تا ضمن شناسایی و طراحی بانک اطلاعاتی برند‌های این حوزه، زمینه و زیرساخت لازم را به‌منظور تعاملات بیشتر و استفاده از توان آن‌ها برای معرفی توانمندی صنایع‌دستی ایران، دعوت در نمایشگاه‌های داخلی و همچنین معرفی برای حضور در رویداد‌های خارجی را مهیا کند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: بنابراین از تمام افرادی که دارای برند هستند و در یک یا همه موارد تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی به فعالیت می‌­پردازند، دعوت به عمل می‌آید اطلاعات برند خود را در فرمت جدول به نشانی الکترونیک ichtotarvij@gmail.com ارسال کنند. لازم به ذکر است قید معرفی برند در بخش موضوع ایمیل ضروری است.

محمودیان بیان کرد: اطلاعات و مشخصات برند‌های فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی در قالب یک جدول ارسال شود که در این جدول باید نام و نام خانوادگی، رشته‌های فعالیتی، حوزه فعالیت (تولید، توزیع، فروش و صادرات)، گسترده فعالیت (استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی) تعداد شعبه نمایندگی (داخل، خارج)، محل فعالیت، آدرس وب‌سایت، پست الکترونکی و شماره‌های تماس به‌طور دقیق ثبت شود.
انتهای پیام
captcha