دانشمندان هسته‌ای کشور مظهر قدرت ایران اسلامی هستند
کد خبر: 3946039
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

دانشمندان هسته‌ای کشور مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: دانشمندان هسته‌ای کشور مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند و باید در این زمینه اتحاد و پیشرفت را لازمه تحقق اهداف مورد نظر قرار دهیم.

دانشمندان هسته‌ای کشور مظهر قدرت ایران اسلامی هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار پاسدار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۶ دی‌ماه، در یادواره شهدای هسته‌ای ایران در اردبیل اظهار کرد: دشمنان قسم خورده جنگ نرم را بر کشورمان تحمیل کرده‌اند که به همین دلیل باید درک و آگاهی در برابر این توطئه‌ها رشد روزافزون داشته باشد.

وی با اشاره به این که باید تفکرات ناب انقلاب اسلامی با هدف تقویت جمهوری اسلامی ایران محقق شود، گفت: نباید به هیچ عنوان به دشمنان اجازه داده شود تا برای مملکت ما تصمیم‌گیری کنند و خواسته‌های خود را به کرسی بنشانند چرا که هیچ منفعتی برای ما در این راستا وجود ندارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: باید در راستای کمک به افرادی که برای تقویت جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تمام سعی و تلاش خود را به‌کارگیریم و دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تا زمان تحقق اهدافشان رهنمون شویم.

بابازاده ادامه داد: دانشمندان هسته‌ای کشور مظهر قدرت و اقتدار نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند و بنابراین در این زمینه اتحاد و پیشرفت را باید لازمه تحقق اهداف مورد نظر قرار دهیم و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه کشور گام‌های اساسی برداریم.

وی اظهار کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام کشور و نیز شهدای هسته‌ای کشورمان همچن شهید سلیمانی‌ها و شهید فخری‌زاده‌ها هستیم که برای عزت و اقتدار کشور تمام تلاش خود را انجام داده و تا آخرین نفس جنگیده‌اند.

انتهای پیام
captcha