6 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس شناسایی شدند
کد خبر: 3950472
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳

6 شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس شناسایی شدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از شناسایی شش شهید دوران دفاع مقدس از اهالی استان خوزستان و ورود آنها به استان خبر داد.

5 شهید خوزستانی دفاع مقدس شناسایی شدند

عبدالرضا فرجیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه هویت شش شهید خوزستانی دوران دفاع مقدس شناسایی شده است، اعلام کرد: پیکرهای پاک این  شهیدان صبح امروز، 9 بهمن‌ماه وارد استان شدند.

وی با بیان اینکه پیکرهای شهدا در حال حاضر در معراج شهدای اهواز هستند، اظهار کرد: از این تعداد، سه شهید مربوط به شهرستان دزفول هستند؛ این شهیدان به نام‌های علی گلشن‌زاده، ناصر علی‌بنگی و علیرضا روغنی هستند که هر سه در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده‌اند.

فرجیان گفت: شهید اندیمشک، شهید محمودرضا شهریان‌سگوند متولد سال 43 است که در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسید. مراسم استقبال از پیکر پاک این شهید شامگاه فردا، 10 بهمن‌ماه در اندیمشک برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان ادامه داد: شهید گتوند، محمدرضا اکبری، متولد سال 29 در شهر ترکالکی که در عملیات والفجر مقدماتی در سال 61 و در سن 32 سالگی به شهادت رسید. او از طلاب مدرسه علمیه شوشتر بود. زمان تشییع و خاکسپاری شهید هنوز تعیین نشده است.

وی اظهار کرد: شهید علی کمالی‌زاده‌بختیاری از شهدای شوشتر است. این شهید سرباز ارتش و متولد سال 43 که در سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسید. مراسم استقبال از این شهید یکشنبه، 12 بهمن، ساعت 9:30 در شوشتر برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha