معرفی کتاب «قرآن؛ نامه‌ محبوب» در کانون فرهنگی مساجد اردبیل
کد خبر: 3950815
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

معرفی کتاب «قرآن؛ نامه‌ محبوب» در کانون فرهنگی مساجد اردبیل

مسئول کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) اردبیل، گفت: «قرآن؛ نامه‌ محبوب» عنوان کتابی است که در راستای شنبه‌های کتاب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اردبیل معرفی شد.

معرفی کتاب «قرآن نامه‌ی محبوب» در کانون فرهنگی امیرالمومنین (ع) اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله علیزاده، مسئول کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) اردبیل، ۱۱ بهمن‌ماه، گفت: کتاب«قرآن؛ نامه‌‌ محبوب» در قالب طرح ملی«شنبه‌های کتاب» برای اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) اردبیل معرفی شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) اردبیل، تصریح کرد: این کتاب با هدف آموزش روان خوانی قرآن کریم به همت جمعی از نویسندگان اداره کل امور قرآن، نماز و عترت تالیف شده و در ۸۴ صفحه به رشته تحریر رسیده است.

وی بیان کرد: علاقمندان برای آموزش قرآن کریم می‌توانند از این کتاب برای دوره‌های آموزشی خود استفاده کنند و این کتاب به همت انتشارات راه سبحان به چاپ رسیده است.

علیزاده اظهار کرد: چنین کتاب‌های آموزنده و آموزشی برای نوجوانان و جوانان جذابیت خاصی دارد و می‌تواند اطلاعاتی علمی و معنوی آن‌ها را افزایش دهد.

مسئول کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) اردبیل، افزود: این حرکت فرهنگی با هدف مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در این کانون اجرا شد و تلاش خواهیم کرد که مشارکت خوبی در این طرح ملی داشته باشیم.

وی با اشاره به معرفی کتاب‌های مفید در قالب این پویش، خاطر نشان کرد: کتابخانه مسجد توسط کتابداران خود از طریق فضای مجازی و کانال اطلاع‌رسانی کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، برای گروه‌های سنی کتاب‌هایی را معرفی کنند که بتوان آن‌ها را تهیه و از آن استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام
captcha