نقش ارزنده دستگاه قضا در پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب
کد خبر: 3951151
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷

نقش ارزنده دستگاه قضا در پاسداشت ارزش‌های اسلام و انقلاب

رئیس كل دادگستری فارس، انقلاب اسلامی را معجزه قرن توصیف كرد كه ریشه‌های ظلم و ستم را در نوردیده است و سپس ادامه داد: دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته می‌توانند نقش ارزنده‌ای در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب داشته باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس امروز، 12 بهمن‌ماه در حاشیه گلباران قبور شهدای شیراز كه در طلیعه سالروز فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و تبریک پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه قرن بود که ریشه‌های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و درخت تنومند و شکوهمند اسلام را در این مرز و بوم برافراشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا زندگان واقعی و «عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ» (آل عمران، 169) هستند، چرا که به فرموده خداوند متعال، کسانی که جهاد فی سبیل‌الله می‌کنند، از اعظم درجه حیات در جوار حق تعالی برخوردارند.

رئیس كل دادگستری فارس تأكید كرد: دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته می‌توانند نقش ارزنده‌ای در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب داشته باشند و امروز آمده‌ایم تا ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا اسلام و انقلاب و امام شهدا اعلام كنیم که ادامه‌دهنده راه و حافظ ارزش‌های آنان هستیم.

موسوی به وظایف امروز در قبال شهدا اشاره كرد و گفت: همه ما وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش‌های والای انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha