رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3952113
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹

رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان‌جنوبی

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و جایزه ادبی داستان کوتاه تحت‌عنوان یوسف و رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس انجام شد.

رونمایی از ۲۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی امروز ۱۶ بهمن ماه در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: هدف از برگزاری جشنواره حفظ آثار و انتقال آزار ادبی به نسل آینده کشور و شناسایی و پرورش استعدادهای نوجوانان و جوانان در زمینه‌های مختلف است.

وی افزود: از آغاز آبان ماه سال جاری کار اطلاع رسانی توسط رسانه‌ها برای شرکت در جشنواره انجام شده که جمعا تعداد ۶۶ اثر شعر ارسال شده است که ۲۸ اثر آن به تایید هیات داوران جشنواره رسیده است.

فلاحی تصریح کرد: در مجموع سه اثر به عنوان نفرات برتر نیز انتخاب شدند و در مجموع ۱۴نفر به مرحله کشوری که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد نیز معرفی شدند.

وی افزود: همچنین از مجموع ۸۷ عنوان کتاب در سال جاری در برنامه کاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده است که امروز از ۲۴عنوان آن رونمایی شد و ۱۵عنوان دیگر در مرحله چاپ و ۱۵عنوان دیگر در مرحله نگارش است که ۱۱مورد آن صوتی است.

در پایان این مراسم پس از خوانش آثار چند تن از شاعران و نویسندگان برگزیده به نفرات برتر جوایزی در زمینه شعر و ادبیات اهدا شد.

انتهای پیام
captcha