هنرمندان مسجدی طلایه‌داران هنر متعهد هستند
کد خبر: 3952932
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

هنرمندان مسجدی طلایه‌داران هنر متعهد هستند

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی،با بیان اینکه هنرمندان مسجدی طلایه‌داران هنر متعهد هستند، گفت: این هنرمندان می‌توانند اتفاقات خوبی را در عرصه‌ فرهنگ و هنر رقم بزنند.

هنرمندان مسجدی طلایه‌داران هنر متعهد هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی ارشاد استان، سیدقاسم ناظمی، مدیرکل جدید ارشاد آذربایجان‌شرقی، امروز، 20 بهمن‌ماه، در دیدار اعضای دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با تاکید بر لزوم ایجاد تحول در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای پیشبرد اهداف این کانون‌ها، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید طلایه‌دار فرهنگ و هنر باشند.

وی اظهار کرد: دبیرخانه‌ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به عنوان متولی فرهنگ و هنر در مساجد، باید نقشه راهی متقن با محتوایی قابل اجرا در مساجد را تدوین کرده و در اختیار جوانان و نوجوانان مسجدی قرار دهد.

ناظمی، با اشاره به اینکه در بین جوانان و نوجوانان مسجدی باید استعدادیابی انجام شود، گفت: استعدادهای بسیار بالقوه‌ای در مساجد هستند که اگر بالفعل شوند به هنرمندانی شایسته تبدیل خواهند شد.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر این که باید به کار فرهنگی به دیده‌ تکلیف نگریست، ادامه داد: مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی بوده و باید در این نهاد مقدس و تاثیرگذار، شیوه‌های کارآمدتری را تعریف کرد و در زمان کنونی این موضوع می تواند به هدف کانون های فرهنگی هنری مساجد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه هنرمندان مسجدی طلایه‌داران هنر متعهد هستند و می‌توانند اتفاقات خوبی را در عرصه‌ فرهنگ و هنر رقم بزنند، خواستار تربیت هنرمندانی شد که از خیزشگاه آنان مسجد است.

انتهای پیام
captcha