جشنواره مد و لباس ایرانی اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3954484
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

جشنواره مد و لباس ایرانی اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: با هدف حمایت از پوشش ایرانی - اسلامی و نیز احیای این پوشش، جشنواره مد و لباس ایرانی اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره مد و لباس ایرانی اسفند ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۸ بهمن‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره «مد و لباس ایرانی» در اردبیل، اظهار کرد: در راستای احیا و حمایت از پوشش ایرانی - اسلامی نیاز است تا تمامی مسئولان ذی‌ربط و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هماهنگی‌های لازم را برای تحقق اهداف مورد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی در اردبیل، گفت: برگزاری این جشنواره با محوریت سلامت و حجاب در بخش‌های مختلف در نظر گرفته شده که اوایل اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است تا متفاوت‌تر و بهتر از سال‌های گذشته شاهد برگزاری این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: این جشنواره برای تمامی رده‌های سنی ویژه خانم و آقایان و طرح لباس با نماد‌ها و نقش گلیم عنبران و ورنی مغان آمیخته شده تا اصالت و تمدن استان اردبیل را دربرداشته باشد و نماد کامل صنایع دستی استان نیز باشد.

بحرالعلومی، لزوم توجه به این فرهنگ‌سازی را یادآور شد و ادامه داد: در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود بلکه باید تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به کارگیریم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف‌سازی کنیم که این موضوع بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

وی تصریح کرد: نیاز است تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه این دوره از جشنواره در استان اردبیل به کار گرفته شود تا این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود و هیچ مشکل و مانعی در این زمینه باقی نماند که انتظار می‌رود همکاری‌های لازم در این زمینه مبنای کار باشد.

انتهای پیام
captcha