برگزاری دوره معرفت‌افزایی مربیان جلسات قرآن ماهشهر
کد خبر: 3955645
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

برگزاری دوره معرفت‌افزایی مربیان جلسات قرآن ماهشهر

دوره معرفت‌افزایی مربیان جلسات قرآن بندر ماهشهر باعنوان (سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی) در سه مبحث آموزشی برگزار می‌شود.

دوره معرفت افزایی

علی اصغر ارشدی‌فر گاموری، مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان،‌ با اشاره به برگزاری دوره معرفت‌افزایی مربیان جلسات قرآن (سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی)، اظهار کرد: این دوره از 3 اسفندماه با شرکت آقایان و بانوان مربی جلسات قرآن بندر ماهشهر آغاز شده است. 

وی بیان کرد: مقرر بود که این دوره به صورت حضوری برگزار شود اما با توجه به اعلام وضعیت قرمز و تشدید شیوع دوباره ویروس کرونا، آموزش‌ها در فضای مجازی ارائه می‌شوند.

ارشدی‌فر گاموری با اشاره به مباحث آموزشی این دوره معرفت‌افزایی، گفت: مبحث آموزشی «مفردات قرآن» با تدریس فاطمه نظاری، مبحث آموزشی «اعتقادات: حکومت‌داری و ولایت فقیه، معادشناسی و اخلاق اسلامی با تدریس جعفر بهبهانی اسلامی، عبدالحسین قنبری و احمد احمدزاده و مبحث آموزشی «تسهیل‌گری آموزشی» با تدریس مرضیه شوشتری و راضیه قاسمی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

مسئول روابط عمومی شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر، گفت: این دوره معرفت‌افزایی با مبحث آموزشی «ولایت فقیه» آغاز شده که به صورت هفتگی روزهای فرد برگزار خواهد شد. همچنین در انتهای دوره پس از آزمون، به مربیانی که حدنصاب نمره را کسب کنند، مدرک پایان دوره اعطا می‌شود.  

وی گفت: دوره معرفت‌افزایی مربیان جلسات قرآن (سربازان شهید حاج قاسم سلیمانی)، به همت شورای هماهنگی جلسات قرآن بندر ماهشهر تدوین شده است. 

انتهای پیام
captcha