اعلام شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان
کد خبر: 3957438
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

اعلام شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان

معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان، شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی و اولین جشنواره آخوند خراسانی حوزه علمیه خراسان را برگزار می‌کند.

اعلام شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان شانزدهمین فراخوان آثار پژوهشی و اولین جشنواره آخوند خراسانی حوزه‌ علمیه خراسان را ویژه اساتید و طلاب حوزه‌ علمیه در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب كتاب، مقاله، پايان‌نامه، طرح و ايده‌های پژوهشی و نرم‌افزارهای پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره باید به شیوه‌نامه این جشنواره دقت کنند. شیوه‌نامه‌ این جشنواره عبارت است از اینکه هر شركت‌‌كننده می‌تواند پنج اثر ارسال کند، پورتال طلبگی شركت‌‌کننده باید فعال باشد، اثر پژوهشی که به فراخوان‌های گذشته حوزه فرستاده شده است پذیرفته نمی‌شود، رساله‌های سطح سه و چهار و همچنین پايان‌نامه‌های مقطع ارشد و دكتری که دفاع و قبول شده‌اند پذیرفته می‌شود که البته این پایان‌نامه‌ها باید بدون نام نویسنده، استاد راهنما و مشاور باشد و تأیيديه جلسه دفاع از طريق ايميل دبيرخانه dabirkh1400@gmail.com ارسال گردد.

همچنین مقالات باید در قالب word با سايز 14 و فونت Bbadr تنظيم شود، حجم مقاله کمتر از 15 و بیشتر از ۲۵ صفحه نباشد و در هر صفحه ۳۰۰ کلمه باشد، نام نویسنده در مقاله نباشد، مقالات چاپ شده در نشريات نیز پذیرفته می‌شود، در صورت برگزيده شدن آثاری كه نويسنده مشترك دارند تنها به نويسنده، مسئول و فرستنده اثر گواهی ارائه خواهد شد و آثار پژوهشی با زبان‌های عربی، انگلیسی و... پذیرفته‌ می‌شود. این‌ها از دیگر موارد شیوه‌نامه در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگانی است که علاقه‌مند هستند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام در این جشنواره به سامانه فراخوان آثار پژوهشی به آدرس http://spnf.hozehkh.com مراجعه کنند و همچنین می‌توانند کلیه اخبار و اطلاعات مربوط به فراخوان را در پیام‌رسان‌های معاونت پژوهش به آدرس @howzeh.pajohesh در پیام‌رسان سروش و یا به آدرس https://eitaa.com/joinchat در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند آثار خود را تا 30 خردادماه سال 1400 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha