کانون‌های مساجد پایگاهی ارزشمند برای گفتمان‌سازی در جامعه است
کد خبر: 3958348
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

کانون‌های مساجد پایگاهی ارزشمند برای گفتمان‌سازی در جامعه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در گام دوم انقلاب، مساجد پایگاهی ارزشمند برای گفتمان‌سازی در جامعه به شمار می‌آید.

ارسالی دوشنبه//کانون‌های مساجد پایگاهی ارزشمند برای گفتمان سازی در جامعه استبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تبریک 18 اسفند ماه سالروز تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به دلیل ارتباط بعضاً روزمره با اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان می‌تواند در راستای بسیاری از اهداف مورد نیاز جامعه که مورد تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، نقش‌آفرینی کنند.

وی شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از جمله رویش‌های انقلاب اسلامی قلمداد کرد، گفت: مساجد با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت فرهنگ و هنر؛ بهترین جایگاه برای گفتمان‌سازی انقلاب، مقابله با توطئه‌های دشمنان، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم است.

کشمیری با اشاره به اینکه هم اکنون 816 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان گلستان مشغول به فعالیت هستند، گفت: با شکل گیری طرح «ایران قوی» فضای بسیار مناسبی برای فعالیت‌های کانون‌ها بوجود آمده و بستری فراهم شده تا بر اساس نیاز روز، قابلیت‌ها، مقدورات بومی، کارکردها، فعالیت‌ها و نیز با استفاده هدفمند از فضای مجازی و رسانه‌ها‌، توانایی‌های خود را نشان دهند.

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد علی‌رغم بضاعت‌های اندک مالی و تجهیزاتی؛  همیشه به‌عنوان یک‌نهاد مردمی در متن جامعه حضوری پر رنگ و فعال داشته‌ و دارد که بسیار شایسته توجه و قدردانی است.

انتهای پیام
captcha