مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی ایران است
کد خبر: 3959044
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
وزیر کشور در دیدار آیت‌الله سعیدی:

مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی ایران است

وزیر کشور گفت: مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی ایران است و در این شرایط علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش ویژه‌ای دارند.

مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی ایران استبه گزارش ایکنا از قم عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیرکشور روز پنجشنبه 21اسفندماه در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی از چالش‌های اصلی ایران است، اظهار کرد: در این شرایط علما و روحانیان در تبیین مسائل و آرامش بخشی به جامعه نقش ویژه‌ای دارند.

وی ادامه داد: گرانی معضلات زیادی برای مردم به وجود آورده است و باید با متخلفان در این حوزه برخورد جدی شود.

وزیر کشور با ابراز امیدواری از اینکه سال ۱۴۰۰، سال گشایش برای ملت ایران باشد، تصریح کرد: در این بین دعا نیز می تواند ملت ایران را در برابر مشکلات یاری کند.

وی در ادامه با اشاره به بیماری کرونا، بیان کرد: حدود ۲۰ کشور دنیا بصورت محدود واکسیناسیون بیماری کرونا را آغاز کرده‌اند که همین روال در کشور ما نیز در حال انجام است.

رحمانی فضلی اظهار کرد: در برهه ای از امسال تعداد فوتی‌های کرونایی در کشور به ۵۰۰ تن در روز رسیده بود اما در حال حاضر با افزایش تجربه، تجیهزات و امکانات مراکز درمانی، وضعیت نسبت به گذشته مطلوب‌تر است.

وزیر کشور اضافه کرد: مقام معظم رهبری جلودار مسئولان کشور در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و توجه زیادی بر کاهش آثار این ویروس در جامعه دارند.

وی تلاش‌های استان قم در مبارزه با بیماری کرونا را مورد توجه قرار داد و گفت: وضعیت قم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم این استان مطلوب است.

رحمانی فضلی اضافه کرد: مردم به حرم اهل بیت(س) به عنوان مامن و پناهگاه توجه دارند و حضور زائران در این اماکن متبرک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha