خیرین اردبیلی آرزوهای ایتام را برآورده کردند
کد خبر: 3959221
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

خیرین اردبیلی آرزوهای ایتام را برآورده کردند

مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، گفت: خیرین اردبیلی با حضور در جشن آرزوها نیازهای ایتام را برآورده کردند.

خیرین اردبیلی آرزوهای ایتام را برآورده کردندعلی امیرپور، مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، در گفتگو با ایکنا از اردبیل، گفت: هدف از برگزاری جشن آرزوها برآورده کردن آرزوهای ایتام تحت حمایت و ایجاد شرایطی برای دستیابی حامیان و خیران به یک حس و حال معنوی وصف‌ناپذیر است.

وی گفت: چند روز قبل از برگزاری این جشن باشکوه، دست‌نوشته آرزوهای ایتام را برای حامیانشان ارسال کردیم و بدون اینکه ایتام بدانند چه اتفاق شیرینی در انتظارشان است در روز جشن آرزوها حامیان با حضور در یک مراسم معنوی و مفرح آرزوهای این عزیزان را برآورده کردند.

امیرپور با بیان اینکه در جشن آرزوها صحنه‌هایی زیبا از اشک شوق در چشمان خیران و ذوق و شادی ایتام رقم می‌خورد افزود: حامیان ایتام کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل و مراکز خیریه و نیکوکاری نیز در جشن برآورده شدن آرزوهای ایتام شرکت کردند.

مدیر قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری مهرپرور اردبیل، با اشاره به حمایت مطلوب خیران از ایتام در استان گفت: در جشن آرزوهای سال‌جاری دوچرخه، تبلت، انواع اسباب‌بازی و عروسک به کودکان و نوجوانان یتیم توسط هنرمندان، خواننده‌ها و بازیگران مطرح کشوری که در مراسم حضور داشت، برگزار شد.

وی موفقیت مرکز نیکوکاری مهرپرور در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش ‌از پیش خیران دانست و یادآور شد: مردم استان اردبیل در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در این مرکز نیکوکاری و کمک به نیازمندان باشماره ۰۹۱۴۸۲۱۳۵۸۰ تماس حاصل فرمایند و یا کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۵۴۹۱۳ واریز نمایند.

گفتنی است؛ اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت کودکان و برنامه‌‌های هنری و شاد برای میهمانان شرکت‌کننده در مراسم از جمله بخش‌های متنوع جشن آرزوها بود.

انتهای پیام
captcha