آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله ۷»
کد خبر: 3959244
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی طرح ملی «رحله ۷»

دبیر طرح ملی «رحله» از آغاز ثبت‌نام متقاضیان میزبانی هفتمین دوره این طرح برای سال ۱۴۰۰ خبر داد و آخرین مهلت نام‌نویسی را ۱۸ فروردین سال آینده اعلام کرد.

حجت‌الاسلام هادی سیاری، دبیر طرح ملی «رحله» در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به اجرای هفتمین دوره طرح ملی «رحله» در سال ۱۴۰۰ گفت: ثبت‌نام متقاضیان میزبانی این طرح در سال آینده از ۲۰ اسفندماه آغاز شده است.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا افزود: اگر شرایط برای سال آینده فراهم شود به یاری خدا طرح ملی «رحله ۷» را در تیر و مردادماه سال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم كرد.

سیاری اظهار کرد: مراکزی که متقاضیان میزبانی این طرح هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) به نشانی beytolahzan.ir نسبت به آگاهی از جزئیات و نام‌نویسی در این طرح اقدام کنند.

دبیر طرح ملی رحله آخرین مهلت ثبت‌نام برای میزبانی این طرح را ۱۸ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ اعلام کرد و گفت: پس از بررسی اولویت ثبت‌نام و وضعیت تأمین مکان و شرایط برگزاری نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و اعطای میزبانی به داوطلبان اقدام خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که اجرای این طرح در نقاط مختلف کشور امکان‌پذیر است، افزود: البته برخی رایزنی‌ها را با مراکز مختلفی نظیر مدیریت حوزه‌های علمیه برای تأمین مکان و غذای قرآن‌آموزان در تابستان سال آینده انجام شده است و اگر این مذاکرات به نتیجه برسد میزبانان از پرداخت هزینه مکان و غذای قرآن‌آموزان معاف خواهند بود.

سیاری در عین حال این نکته را یادآور شد که تابع قوانین ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم و اجرای این طرح هم منوط به موافقت آنان خواهد بود و برگزاری کلاس‌های حضوری هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

دبیر طرح ملی رحله در پایان از مؤسسات قرآنی، حوزه‌های علمیه و سایر نهادهای قرآنی جهت میزبانی این طرح دعوت کرد و گفت: مراکزی که صلاحیت میزبانی آنان برای این طرح احراز شود در روزهای ۱۹ و ۲۰ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۰ در یک نشست توجیهی طرح شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha