مهر محرم؛ رویدادی ارزشمند در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی
کد خبر: 3960270
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

مهر محرم؛ رویدادی ارزشمند در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویداد مهر محرم را یک رویداد ارزشمند و گامی مؤثر در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی دانست.

رویداد مهر محرم ؛ رویدادی ارزشمند در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  شب گذشته، 26 اسفند در مراسم اختتامیه سیزدهمین سوگواره بین‌المللی عکس مهر محرم بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ارتقای امید در بین جوانان تأکید کرد و گفت: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت مجازی برای تبیین دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در بین جوانان است.

وی با بیان اینکه تحولات فضای مجازی بر حوزه‌های مختلف اجتماعی تأثیر گذاشته است، یادآور شد: تولید، عرضه و نشر محتوا در فضای مجازی با توجه به تحولات یک ضرورت است و باید مورد توجه باشد تا در جامعه هدف تأثیرگذاری داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رویداد مهر محرم یک رویداد ارزشمند و گامی مؤثر در تولید محتوای فاخر در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ نبوی و سیره اهل بیت(ع) منحصر به زمان و قوم خاصی نیست، بیان کرد: برگزاری رویدادهای مشابه مانند مهر محرم نقشی مهم در ترویج معارف در فضای مجازی دارد.

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دریافت آثار از کشورهای مختلف در دبیرخانه سیزدهمین سوگواره مهر محرم نشان از نشر فرهنگ عاشورایی در نقاط مختلف دنیا دارد.

انتهای پیام
captcha