برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانان
کد خبر: 3961814
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانان

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت نیمه شعبان، سالروز ولادت منجی عالم بشریت خبر داد.

برگزاری پویش ملی «مهدی یاوران» ویژه کودکان و نوجوانانحجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: پویش ملی «مهدی یاوران» به منظور گرامیداشت نیمه شعبان و با هدف ترویج پیام مهدویت در میان کودکان و نوجوانان از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی طراحی شد و در ایام ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) اجرایی شد.

میریان درباره بخش‌های مختلف این پویش خاطرنشان کرد: پویش ملی«مهدی یاوران» در چهار محور شامل تزئین فضای منزل به مناسبت نیمه شعبان، کمک به مادر در پخت کیک میلاد با سعادت امام زمان(عج)، مسابقه دل نوشته به امام زمان(عج) و مسابقه نقاشی با موضوع امام زمان(عج) برنامه‌ریزی شد و علاقمندان با ارسال تصاویر از این چهار محور یکی از برگزیدگان این پویش می شند.

وی با اشاره به اینکه در هر بخش 15 هدیه به مناسبت 15 شعبان تدارک دیده شد، عنوان کرد: از بین تصاویر ارسالی منتخب کودکان و نوجوانان شرکت کننده در پویش ملی «مهدی یاوران» به 60 نفر برگزیده از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهلت ارسال تصاویر تا ولادت امام زمان(عج) بوده است، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش تصاویر فعالی‌هایشان در هریک از بخش‌ها به آيدي پیام رسان ایتا، گپ ، بله، روبیکا و اینستاگرام به آدرس@quran-aqr ارسال کردند و در صورت برنده شدن از هدایای فرهنگی و متبرک تدارک دیده شده بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha