بهره‌مندی از تولیدات بومی در مصارف کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی
کد خبر: 3963454
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

بهره‌مندی از تولیدات بومی در مصارف کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در شعار سال تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، همه لوازم مصرفی و محصولات مورد نياز ستاد اداره كل و كتابخانه‌های عمومی استان از توليد كارخانجات و شركت‌های بومی استان خراسان رضوی تهيه می‌شود.

استفاده از تولیدات بومی در مصارف کتابخانه‌های عمومی خراسان رضویبه گزارش ایکنا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، بر کارکردهای جدید کتابخانه‌های عمومی در دوره جدید فعالیت‌های خود به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی تأکید کرد.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر پاسخگويی به نيازهای اطلاعاتی و دانشی عموم مردم، مراكزی برای فرهنگ‌سازی نيز محسوب می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: به همین منظور كتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی در سال 1400 ه.ش كه از سوی رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» به عنوان سال توليد؛ پشتيبانی‌ها، مانع‌زدايی‌ها  نامگذاری شده است، در راستای عمل به شعار سال و لبيک به فرمان امير قافله انقلاب و همچنين فرهنگ‌سازی استفاده از كالا و محصولات داخل استان و حمايت از توليدكنندگان استانی، همه لوازم مصرفی و محصولات مورد نياز ستاد اداره‌كل و همه كتابخانه‌های عمومی سطح استان از توليد كارخانجات و شركت‌های بومی استان خراسان رضوی تهيه می‌شود. ابراز امیدواری کرد که اين اقدام، گامی كوچک، اما فرهنگ‌ساز در جهت تقويت واحدهای توليدی خراسان رضوی و حمايت از توليدات و محصولات بومی آنها باشد.

انتهای پیام
captcha