نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 3966200
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برگزار می‌شود

نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز دومین ماه از فصل بهار، نشست سراسری هیئت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
این نشست با محوریت گفتمان امید و تواصی به حق و صبر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عصر امروز، چهارشنبه، اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۸ برپا می‌شود.
 
بنا به گزارش ایکنا، در جریان رشد و اعتلای فرهنگ اسلامی و گفتمان‌سازی تربیت قرآنی و توسعه فرهنگ و آموزه‌های قرآنی، بانوان قرآنی کشور همواره نقش فعالی داشته‌اند به‌طوری‌که درصد غالب و چشمگیر فعالان قرآنی و مخاطبان برنامه‌های قرآنی اعم از اساتید، حافظان، قاریان، مدیران، خادمان و ... را تشکیل می‌دهند. با توجه به این جایگاه و نقش مهم، هیئت‌ اندیشه‌ورز بانوان قرآنی برای تبادل افکار و بهره‌مندی از اندیشه و ایده‌های بانوان در این حرکت جدید، ایجاد شده است.
 
هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شامل لاله افتخاری؛ رئیس، مریم حاجی‌عبدالباقی؛ نایب‌رئیس، لیلا رمضانی؛ دبیر و عاطفه سعیدی‌نژاد، بهجت‌پور، خانم شریعتمدار، خانم عقبایی و محمدعلی خواجه‌پیری به عنوان اعضای این هیئت با عضویت جمعی از بانوان فرهیخته و صاحب‌نظر ملی و ۳۱ نفر از بانوان به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور تشکیل شده است.
انتهای پیام
captcha