فعالیت 120 مرکز قرآنی البرز در فضای مجازی
کد خبر: 3968034
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

فعالیت 120 مرکز قرآنی البرز در فضای مجازی

به همت مراکز قرآنی استان البرز 120 گروه در شبکه‌های اجتماعی به‌منظور اجرای برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 120 مرکز قرآنی البرز در فضای مجازی

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به شرایط ناشی از کرونا در جامعه و نیاز مردم به معنویت و بهره‌گیری از برنامه‌های ماه مبارک رمضان طی این ماه، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های قرآنی طی ایامی که جامعه با شرایط کرونایی سپری می‌کند تغییر کرده بر این اساس با شکل متفاوتی در حال ارائه شدن است.

وی با بیان اینکه محور برنامه‌های قرآنی تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور فعالانه جامعه قرآنی به‌ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی است، افزود: امسال و با توجه به شرایط ناشی از کرونا اکثر مراکز قرآنی با حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری برنامه‌های قرآنی شامل ختم قرآن‌کریم، مسابقات و آموزش‌های قرآنی کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: مراکز قرآنی استان به‌منظور جریان‌سازی فعالیت‌های قرآنی در شبکه‌های اجتماعی با راه‌اندازی 120 گروه مختلف در طول ماه مبارک رمضان مشغول به فعالیت‌های قرآنی هستند.

ملازاده به نقش تأثیرگذار فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: طی ماه مبارک رمضان مؤسسات و مراکز قرآنی استان با تشکیل گروه‌های ترتیل‌خوانی بیش از ۴۰۰ عضو فعال دارند که نشان از تلاش و فعالیت چهره‌های قرآنی استان دارد.

وی در پایان از جمله برنامه‌های اجرایی در شبکه‌های اجتماعی توسط مراکز قرآنی استان را شامل مسابقات تفسیر، آموزش‌های قرآنی شامل روخوانی، تجوید، صوت و لحن و برگزاری جلسات ترتیل‌خوانی دانست.

انتهای پیام
captcha