آیین تجلیل از اساتید قرآن و منتخبین جشنواره حدیث ستاد آجا برگزار شد
کد خبر: 3968430
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶

آیین تجلیل از اساتید قرآن و منتخبین جشنواره حدیث ستاد آجا برگزار شد

آیین تجلیل از اساتید قرآن کریم اداره عقیدتی سیاسی یگان‌های ستادآجا و منتخبین دهمین جشنواره حدیث‌، امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) این ستاد برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم تجلیل از اساتید قرآن کریم اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا و تقدیر از برندگان دهمین جشنواره حدیث کارکنان و خانواده‌های آنها و یگان‌های تابعه، امروز، 11 اردیبهشت‌ماه، باحضور حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور، رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد آجا، سرهنگ مهدی میدانی و سایر فرماندهان و مسئولان و معلمان قرآن در مسجد امام خمینی(ره‌) ستاد آجا برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام صنعت‌پور،  رئیس اداره قرآن عترت و نماز ا.ع. س ستاد آجا به تشریح جایگاه تزکیه و تبیین  آن در آیات و روایات پرداخت و گفت‌‌‌: خروجی تعلیم و تربیت باید بر محور تربیت انسان توحیدی و موحد باشد و به این وسیله باید مباحث علمی را با فرهنگ مسجد و مبانی دینی پیوند بزنیم تا به این هدف نائل شویم.

وی به عدم توجه کافی در بحث تربیت در کشور اشاره کرد و افزود: در دهه‌های گذشته، مباحث علمی برمباحث تربیتی همواره تقدم داشته‌اند، اما پس از انقلاب و به برکت نفس قدسی امام خمینی(ره)، به مباحث تربیتی توجه بهتری شده است. البته هنوز جای کار بسیار دارد.

در ادامه بیلان تصویری فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی ستاد آجا در برگزاری رویدادهای قرآنی و همچنین دهمین جشنواره حدیث و قرعه‌کشی میان منتخبین در بستر فضای مجازی، ارائه شد.

حسن ختام این مراسم تجلیل از اساتید و معلمان قرآن کریم جمعی یگان‌های تابعه ستاد اجا با اهدا لوح تقدیر و جوایز نقدی بود.

انتهای پیام
captcha