وبینار «تأثیر روز قدس در فروپاشی اسرائیل» در سوریه برگزار می‌شود
کد خبر: 3969056
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

وبینار «تأثیر روز قدس در فروپاشی اسرائیل» در سوریه برگزار می‌شود

کنفرانس مجازی «تأثیر راهبرد روز جهانی قدس بر زمینه‌سازی‌های فروپاشی اسرائیل» 15 اردیبهشت‌ماه به همت فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی ایران در سوریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در آستانه آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس، کنفرانس بین‌المللی «تأثیر راهبرد روز جهانی قدس بر زمینه‌سازی‌های فروپاشی اسرائیل» به صورت مجازی و به همت فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه برگزار می‌شود.

در این کنفرانس مجازی، شاخصه‌های فروپاشی رژیم صهونیستی در دو محور «فروپاشی از درون» و «فروپاشی از بیرون» مورد بررسی قرار می‌گیرد. در محور فروپاشی از درون، موضوعاتی نظیر چالش‌های نسلی، امنیتی، سیاسی اجتماعی، اقتصادی و ایدئولوژیکی مورد بررسی قرار گرفته و در عوامل فروپاشی بیرونی موضوعاتی از جمله گسترش محور مقاومت، از دست رفتن برتری‌های استراتژیکی،‌ تغییر نگاه افکار عمومی در غرب و شکل‌گیری جنبش‌های مدنی علیه اسرائیل واکاوی می‌شود.

در این کنفرانس تخصصی آنلاین، چهره‌های نام آشنای محور مقاومت از جمله ناصر ابوشریف؛ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، خالد قدومی؛ نماینده جنبش حماس فلسطین در تهران، سیدحمیدرضا عصمتی؛ رایزن فرهنگی ایران در سوریه، امیر موسوی؛ دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران، سیدعبدالله صفی‌الدین؛ نماینده حزب‌الله لبنان در تهران، صلاح فحص؛ نماینده جنبش أمل لبنان در تهران، خلف الجراد؛ تحلیلگر و پژوهشگر عضو انجمن علوم سیاسی عرب و جرج جبور؛ سفیر سابق سوریه در سازمان ملل متحد سخنرانی خواهند کرد. حسین رویوران نیز مجری کارشناس این برنامه خواهد بود.

این کنفرانس مجازی روز چهارشنبه، 15 اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران و ساعت ۱۹ به وقت دمشق برگزار و به صورت آنلاین از طریق اینستاگرام فرهنگسرای رسانه و رایزنی فرهنگی ایران در سوریه پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha