موشک‌های مقاومت نتیجه ایستادگی گروه‌های جهاد است
کد خبر: 3969825
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

موشک‌های مقاومت نتیجه ایستادگی گروه‌های جهاد است

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز موشک‌های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست‌ها انداخته است، گفت: تمامی این توفیقات نتیجه مقاومت و ایستادگی گروه‌های جهاد و مقاومت است.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامیداشت روز قدس در چهارمحال و بختیاری با عنوان «اهتزار پرچم فلسطین»، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با هوشیاری و آینده‌نگری آخرین جمعه ماه رمضان را به‌نام روز قدس نامگذاری کرد، این امام عارف با آن افکار نورانی خود حق و باطل را برای جهانیان تبیین کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی باید با نمادهای باطل ستیزه کرد، امام راحل نیز پرورش‌ یافته مکتب اسلام بود و حق را برای مسلمانان جهان تبیین و مسیر درست را پیش پای آن‌ها قرار داد.

وی با اشاره به اینکه پرچم باطل امروز توسط استکبار در جهان برافراشته شده است، عنوان کرد: پرچم باطل یعنی پرچمی که به‌دنبال مظلوم‌کشی و ظالم‌پروری در جهان است، امروز قدس نماد حق در جهان و صهیونیست‌ها نیز نماد باطل هستند.

نکونام ادامه داد: مؤمنان و مسلمانان باید حق‌مدار و حق‌محور باشند و برای مبارزه با باطل در صحنه حضور پیدا کنند و بجنگند، امروز وضعیت رژیم جعلی صهیونیستی با ۴۰ سال گذشته کاملا متفاوت است، از این رژیم اشغالگر جعلی جز یک پیکر بی‌جان چیزی باقی نمانده و با تکیه بر نظام‌های استکباری تنها به عربده‌کشی اکتفا می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز موشک‌های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست‌ها انداخته است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دوران بزن در رو تمام شده است، اگر یک موشک بزنید چند موشک دریافت خواهید کرد، تمامی این توفیقات نتیجه مقاومت و ایستادگی گروه‌های جهاد و مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری رژیم جعلی صهیونیست در کمتر از ۲۵ سال آینده نابود می‌شود، تصریح کرد: اضمحلال اسرائیل نزدیک است، امسال به‌علت شرایط کرونایی امکان برگزاری تجمعات میلیونی در کشور برای ابراز حق‌خواهی وجود نداشت، اما آثار به‌هم پیوستگی امت مسلمان با مردم مظلوم فلسطین مشهود است.

انتهای پیام
captcha