رشته تحصیلی کلام اسلامی در سطح مدرسه کریمه اهل بیت(ع) راه‌اندازی شد
کد خبر: 3973253
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

رشته تحصیلی کلام اسلامی در سطح مدرسه کریمه اهل بیت(ع) راه‌اندازی شد

مدرسه علمیه کریمه اهل بیت‌(ع) تحت اشراف آیت‌الله‌العظمی سبحانی پذیرای طلاب خواهر در سطح دو است و در سال تحصیلی جدید در رشته کلام اسلامی سطح سه، طلبه می‌پذیرد.

اریال/ رشته تحصیلی کلام اسلامی در سطح مدرسه کریمه اهل بیت(ع) راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی، دوم خردادماه در جلسه هیئت امنای مدرسه علمیه کریمه اهل بیت‌(ع) که به بررسی وضعیت مدرسه در سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ اختصاص داشت، با اشاره به آموزش مجازی در دوران شیوع کرونا بیان کرد: لازم است آفت‌ها و آسیب‌های این نوع آموزش بررسی شود، مخصوصاً آنکه ممکن است شرایط فعلی تا سال آینده هم به طول انجامد.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه‌های تربیتی و فرهنگی مدرسه در طول سال تحصیلی جاری برشمرد و افزود: مهمترین فصل پژوهشی مدرسه، شرکت طلاب در جشنواره علامه حلی بود به ویژه آنکه از سال جاری، بررسی موضوعات مقالات طلاب از سوی اساتید مدرسه انجام می‌گیرد.

مدیر مدرسه کریمه اهل بیت‌(ع)، برگزاری کارگاه مشاوره خانواده، نشست‌های بصیرتی به ویژه در ایام نزدیک به انتخابات به صورت هفتگی و مهارت‌افزایی طلاب را از دیگر برنامه‌های مدرسه ذکر کرد.

وی همچنین از اخذ موافقت اصولی راه‌اندازی رشته کلام اسلامی در سطح سه خبر داد و تصریح کرد: اقدامات لازم برای آغاز ثبت نام فارغ‌التحصیلان سطح دو در حال انجام است.

مدرسه علمیه کریمه اهل بیت‌(ع) تحت اشراف آیت‌الله‌العظمی سبحانی پذیرای طلاب خواهر در سطح دو است و در سال تحصیلی جدید در رشته کلام اسلامی سطح 3 طلبه می‌پذیرد.

انتهای پیام
captcha