بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات
کد خبر: 3973625
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

بهره‌مندی از ظرفیت فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه شورای معاونان این اداره کل، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت بیشتر مردم در انتخابات یکی از موارد قابل توجه در این حوزه است.

وی ادامه داد: یکی از توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر استفاده از ظرفیت نخبگانی اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات پیش رو است.

علیزاده با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: ما در سه بخش رسانه تبلیغات، چاپخانه‌ها و حوزه نظارت وظایف قانونی بر عهده داریم و تاکید ما این است که این وظایف به نحو شایسته‌ای به انجام برسد.

وی ادامه داد: اما وظیفه دیگر ما استفاده از ظرفیت نخبگانی حوزه فرهنگ و هنر برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا‌ست تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اهالی فرهنگ و هنر، هنرمندان و مؤثران فرهنگی در همه دوره‌های گذشته با حضور، همراهی و مشارکت خودسهم قابل توجهی در ایجاد شور و رونق فضای انتخابات داشتند. در انتخابات پیش رو نیز با استفاده از این توان و اثرگذاری می‌توان شور و نشاط انتخاباتی را در جامعه دو چندان کرد.

انتهای پیام
captcha