نشر احادیث متناسب با شعار سال در فضای مجازی
کد خبر: 3973696
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

نشر احادیث متناسب با شعار سال در فضای مجازی

معاون ستاد کانون‌های فرهنگی ـ مساجد کشور از نشر احادیث ائمه معصومین متناسب با شعار سال در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، مرتضی طاهریان، معاون ستاد کانون‌های فرهنگی ـ مساجد کشور امروز، 4 خردادماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور که به میزبانی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، با بیان اینکه بیانی بالاتر از آیات قرآن کریم و بیان ائمه معصومین نیست، گفت: بر اساس شعار سال احادیث گره‌گشایی را آماده کرده و در فضای مجازی نشر دادیم.

وی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند از این احادیث جهت خلق آثار هنری خود و بر اساس ذوق و استعداد خویش استفاده کنند، بر ضرورت توجه به این مسئله تأکید کرد.

طاهریان همچنین به نشست امروز اشاره کرد و گفت: نشست ستاد دهه کرامت کشور امروز به صورت اختصاصی ویژه بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شده است که باید تلاش شود توجه ویژه‌ای به این امامزاده واجب‌التعظیم در برنامه‌های دهه کرامت در سطح کشور شود.

وی مقام و منقبت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) هم یادآور شد و افزود: یکی از پایه‌های دهه کرامت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است که تمام دستگاه‌ها باید از ظرفیت خود برای بزرگداشت این امامزاده واجب‌التعظیم استفاده کنند.

معاون ستاد کانون‌های مساجد فارس در بخش پایانی سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و خواستار مشارکت حداکثری مردم در آن شد.

انتهای پیام
captcha