ضرورت حمایت دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر
کد خبر: 3974121
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

ضرورت حمایت دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی، گفت: نقش دستگاه قضایی به منظور حمایت از مطالبه‌گران که آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، بسیار حساس و قابل توجه است.

ارسالی امروز| ضرورت حمایت دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف‌ و‌ نهی‌ از منکر آذربایجان‌غربی، ۶ خرداد ماه، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان، اظهار کرد: فعالیت مطالبه‌گران به منظور شناسایی، بررسی و ارائه مشکلات موجود در سطح جامعه، ضروری است. 

وی افزود: نقش دستگاه قضایی به منظور حمایت از مطالبه‌گران که همان آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، بسیار حساس و قابل توجه است چراکه در صورت احساس امنیت در نزد مطالبه گران می‌توان به آینده فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف امیدوار بود.

حجت‌الاسلام دلریش بیان کرد: صدور دستور آزادی تعدادی از زندانیان در نخستین بازدید از زندان ارومیه، اقدامی فاخر و ماندگار بود که در مقام ریاست کل دادگستری استان انجام شد و همین موضوع بیانگر نگاه مثبت به موضوعات مختلف در سیستم قضایی است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر شاهد هستیم که قوه قضاییه به موضوع رفع موانع تولید در استان‌های مختلف ورود کرده و نسبت به کاهش مشکلات فعالان اقتصادی تلاش می‌کند.

دبیرستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: برخی مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی که مرتبط با سیستم بانکی و مالی بوده و می‌تواند با ورود دستگاه قضایی و سوق دادن سرمایه گذاران به سوی فعالیت در این واحدها رفع شود، اما آنچه مهم است حمایت از تولیدکنندگان واقعی است که سیستم قضایی می‌تواند در این زمینه نیز نقش به‌سزایی دارد.

وی گفت: تلاش‌های دستگاه قضایی در راستای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی باید در متن زندگی مردم و به ویژه قشر آسیب پذیر جامعه دیده شود.

انتهای پیام
captcha