اجرای طرح نظرسنجی‌ انتخاباتی در ایسپای جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3975121
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱

اجرای طرح نظرسنجی‌ انتخاباتی در ایسپای جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول ایسپای جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نظرسنجی در زمان انتخابات در راستای فعالیتهای این مرکز خبر داد.

انجام نظرسنجی‌های انتخاباتی در ایسپای جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ایروان حقیقت، مسئول ایسپای جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 12 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از عرصه‌های ویژه فعالیت ایسپا، نظرسنجی‌های انتخاباتی است بر این اساس ایسپا در هر دوره انتخابات طرح‌های نظرسنجی پیرامون انتخابات با موضوعاتی چون آگاهی مردم از زمان انتخابات، میزان مشارکت، تمایل به جریان‌ها و گروه‌های سیاسی، ملاک‌های مردم برای رای دهی و اعتماد به سلامت انتخابات و مجریان آن را اجرا می‌کند.

وی افزود: هفتمین موج از نظرسنجی‌های انتخاباتی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در روزهای 9 تا 11 خردادماه ۱۴۰۰ در مقیاس ملی انجام شد.
مدیرسابق فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اطلاعات این نظرسنجی با رعایت اصول علمی و با در نظر گرفتن جمعیت بالای 18 سال کل کشور (اعم از مناطق شهری و روستایی) شهرستان بویراحمد در شهر یاسوج و روستای سروک و شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت و روستای سرپری به شیوه مصاحبه حضوری انجام شده است.

حقیقت تصریح کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا شعبه کهگیلویه و بویراحمد تا پایان انتخابات چندین نظرسنجی انتخاباتی دیگر انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha