اصحاب رسانه مراقب نشر اخبار انتخاباتی طبق قانون اساسی باشند
کد خبر: 3975272
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
فرماندار قم بیان کرد:

اصحاب رسانه مراقب نشر اخبار انتخاباتی طبق قانون اساسی باشند

فرماندار قم بیان کرد: از اصحاب رسانه این استان درخواست می‌کنم ماده 62 قانون اساسی را مطالعه کرده و در درج اخبار خود مراقبت داشته باشند، چراکه قم مملو از شخصیت‌های بزرگی است و مطبوعات باید در درج اخبار ایام انتخاباتی مراقبت کنند.

اصحاب رسانه مراقب درج اخبار خود در ایام انتخاباتی باشندبه گزارش ایکنا از قم، مرتضی حیدری، فرماندار قم، ۱۲ خرداد در جلسه هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان قم که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به عوامل اصلی استقرار نظام، گفت: امام خمینی(ره) نقش اساسی و کلیدی در شکل‌گیری افکار عمومی و ساختار فرهنگی جامعه داشتند و با یاری مردم و اصحاب رسانه انتخابات پرشوری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در قانون بخش مجزایی به انتخابات مختص است و با اشاره به پایان فرصت تبلیغات کاندیداها در 26 خردادماه، ادامه داد: از اصحاب رسانه درخواست می‌کنم ماده 62 قانون اساسی را مطالعه کرده و در درج اخبار خود مراقبت داشته باشند، چراکه قم مملو از شخصیت‌های بزرگی است و  مطبوعات باید در نشر اخبار ایام انتخابات مراقبت کنند.

فرماندار قم تصریح کرد: ابتکار امام راحل این بود که مردم را نسبت به تعیین مسیر مکتب اهل تشیع و زندگی خودشان آگاه کردند و با تکیه بر قدرت فکری توانستند مردم را همراه کرده و ساختار حکومت اسلامی را پایه‌ریزی کنند.

وی در پایان تأکید کرد: شرکت در انتخابات تکلیف الهی است و این روش تا ظهور حضرت حجت ادامه دارد؛ مردم ساختار حاکمیت را بر اساس تعالیم دینی به‌صورت چهار ساله انتخاب می‌کنند تا دولت و رئیس جمهور امور مردم و زندگی مردم را تنظیم کنند.

انتهای پیام
captcha